fbpx

Heeft u een klacht?

Wij zien graag dat u tevreden bent over de door ons verleende zorg. Daarom blijven we werken aan de kwaliteit van onze zorgverlening. Bent u niet tevreden? Dan zoeken we samen met u naar een oplossing. Wij verzoeken u uw klacht of suggestie aan ons kenbaar te maken. Dit geeft ons de mogelijkheid om uw klacht op te lossen en naar de toekomst toe soortgelijke klachten te voorkomen. Wij zien in dat geval graag dat u eerst contact opneemt met de medewerker die u geholpen heeft. In de meeste gevallen kan het probleem snel worden opgelost. Bent u daarna nog niet tevreden, dan kunt u schriftelijk uw klacht indienen bij Huidkliniek Cosmed. U kunt hiervoor onderstaand klachtenformulier gebruiken. Als u er met ons niet uit komt dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van onze beroepsvereniging de NVH. Deze klachtencommissie is onafhankelijk en zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Meer informatie vindt u op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten