fbpx

Heb je een klacht?

Wij zien graag dat je tevreden bent over de door ons verleende zorg. Daarom blijven we werken aan de kwaliteit van onze zorgverlening. Ben je niet tevreden? Dan zoeken we samen met jou naar een oplossing. Wij verzoeken je jouw klacht of suggestie aan ons kenbaar te maken. Dit geeft ons de mogelijkheid om je klacht op te lossen en naar de toekomst toe soortgelijke klachten te voorkomen. Wij zien in dat geval graag dat je eerst contact opneemt met de medewerker die jou geholpen heeft. In de meeste gevallen kan het probleem snel worden opgelost. Ben je daarna nog niet tevreden, dan kun je schriftelijk je klacht indienen bij Huidkliniek COSMED. Je kunt hiervoor onderstaand klachtenformulier gebruiken. Als je er met ons niet uit komt dan kun je je wenden tot de klachtencommissie van onze beroepsvereniging de NVH. Deze klachtencommissie is onafhankelijk en zal jouw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Meer informatie vind je op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om je de beste surfervaring mogelijk te maken. Als je doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of je klikt op "Accepteren" hieronder dan ben je akkoord met deze instellingen.

Sluiten