Search here...

Lees hier de veelgestelde vragen over een vaatlaserbehandeling. Wil je meer weten of zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op en we vertellen je graag meer.

Een vaatlaserbehandeling dient voor het behandelen van verschillende huidaandoeningen die zijn veroorzaakt door verwijde bloedvaten, zoals couperose, rosacea en spataderen. Door een vaatlaserbehandeling worden zichtbare bloedvaten verminderd en wordt de huidskleur en textuur verbeterd.

Een vaatlaserbehandeling is geschikt voor mensen die last hebben van zichtbare bloedvaten in de huid.

Er kan afhankelijk van de gevoeligheid van de huid en diepte van de behandeling eventueel wat pijn worden ervaren. Dit kan worden verminderd door plaatselijke verdoving of een verkoelende gel.

Een vaatlaserbehandeling is over het algemeen veilig. Eventuele risico’s zullen worden besproken tijdens een adviesgesprek. Tijdens dit gesprek zal er ook worden na gegaan of je geschikt bent voor een behandeling.

De resultaten van een vaatlaserbehandeling kunnen variëren, maar over het algemeen wordt de zichtbaarheid van bloedvaten verminderd en is er een egalere huidskleur te zien.

Het aantal behandelingen dat nodig zijn voor de beste resultaten kunnen variëren. Over het algemeen kunnen er meer sessies nodig zijn voor een optimaal resultaat. Bij de één is er al veel verschil te zien na een behandeling en bij de ander zijn er meerdere sessies nodig om het gewenste resultaat te bereiken.

De kosten van een vaatlaserbehandeling zijn afhankelijk van het behandelde gebied en de grootte hiervan. Ben jij nou benieuwd wat het jou zal kosten? Plan dan nu een gratis consult om een nauwkeurige prijsopgave te ontvangen of neem een kijkje bij onze tarieven.

Ben je benieuwd wat een vaatlaserbehandeling voor jou kan betekenen? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie of plan nu een gratis adviesgesprek.

We staan je ook graag te woord via 0316 – 20 90 04

Mooi jezelf zijn verdien je!